Selasa, 27 Oktober 2009 | By: jelikweyh

AiYaA ...

halu3 ... sudah lama sangat aku menganaktirikan blog ini ... aku bukan sengaja tau ... nak tahu sobab apa aku tak hapdate ??? sobab - sobabnya yang munasabah ialah :

1 ) i feel really hectic for this semester
2 ) nak buat assignment pun tenet terkinja - kinja , inikan mahu hapdate blog
3 ) Utamakan pelajaran sebab aku betul - betul fokus untuk semester nih walaupun solat aku hilang dah khusyuknya hihi
4 ) lepas raya hari tuh , aku dah nawaitu nak update , boleh pulak itu tenet langsung tak der ...
kalau ada pun , 5 minit lagi disconnected cettt
5 ) aku dah ada rumah baru yang lebih best tapi aku dah bosan dok kat situ ... tuh pasal aku jengok balik rumah berhantu aku nih ... hehe

untuk makluman , cik antoo bakal menduduki peperiksaan subjek - subjek ilmu hitam bermula 1 november dan berakhir pada 4 november ... ada lah dalam 3 subjek gitu ... seram aku tau !!! mungkin 5 november cik antoo dah pulang ke istana hinggap beta di ipoh . lepas tuh mahu cari kerja ... walaupun telah mendapat pelawaan untuk ke sesi beramah mesra bersama si ehem - ehem pada 7 november di KL , aku macam ta kompem jerk nak pergi jumpa beliau ... wahahaha ... sangat kureng asam ini awek ... apa - apa pun , cari kerja adalah misi aku pada cuti kali ini ... bosan duduk rumah buat benda yang sama setiap hari , memang rasa nak muntah ... hihi ( cakap jer lah ko memang tak reti - reti dok dendiam kat rumah ) ... agenda terbengkalai aku :

1 ) tuntut result MUET yang aku amek pada pertengahan tahun 2008 tapi sampai skang tak sampai - sampai slip resultnya ... pelik jerk aku rasa ...
2 ) tukar lesen motor P aku walaupun sebenarnya aku kena tukar P ke lesen tetap pada Ogos 2008 ... aku rasa malas nak tengok lesen tuh lepas mengalami kemalangan ... tapi bila fikir balik yang aku buat lesen dulu guna duit parent , tak sampai hati pulak nak bazir gitu jerk ... ada saper - saper yang tahu lesen kalau tak tuko setahun jadi apa ??? kot kena denda ke , lesen dah tak boleh guna ke apa , tolong bagi tahu lah yerk
3 ) Biasakan diri dengan motor balik setelah setahun aku fobia nak bawa ... motor hilang setahun aku tak sentuh motor ... bila bawak balik , kemalangan pulak ... tambah lagi setahun aku tak sentuh motor ... nak jadi apa entah aku nih ...

aku akan cuba hapdate masa cuti nanti ... ok guys ! jangan lupa untuk doakan kejayaan aku dalam exam nanti ... kalau aku terkasar ke apa sampai korang rasa saket ati ngan aku , aku mintak ampon banyak2 ( masa raya ri tuh , aku lupa nak minta maap ! ) ... teruskan berblogging dan jangan buat blog bersawang setebal 5 inci macam aku ... haih

*dah lama tak YM ... rindu nak kacau kawan - kawan kat YM
**blog saper yang aku follow , aku bacalah ... sumer citer korang aku baca cuma aku tak komen ... dah macam silent readers gitu ... jangan marah ok , masa aku suntuk
***neo adalah bestfriend aku kat alam maya merangkap kembar konon - konon aku , jangan buli dia ok
***mana si zubair nih ??? nak kena baling selipar jamban ke dengan aku ???

6 ulasan:

Kreatif Edukids - Mommy Happy berkata...

slm..lama x masuk sini..hidup x lagi tuan punya blog.;-)

Jusjk'slife berkata...

pasal keja tu blh juga PT di kedai akak, upah murah ler..............hehe....
pasai lesen tu plak akak pon x tau apa jadik sbb aku pon da setahun mati lesen, en.abe x renew kan pong.... aku bawak je sampai naik licin jalan bandar penawar - adela...huhu...

jelikweyh berkata...

mael ...
w'slm ...
cik antoo idop lg lh ...
cuma ad sakit2 skit ...
huhu ... x der ms nk hapdate

kak julie ...
pass kt nai lerh kj tuh , tp nai abes exam bln 12 ...
klu cuti sem dpn ( tgh thn dpn ) , ak kj lerh kt kdi ko ... kwn ak ad yg kawen lerh bln 12 nih ... mls nk ulang alik ulang alik ... jauh !

jelikweyh berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Mrs Nurul berkata...

ohh sygg mestila aku akan bukak blog ko. lalalaa..kalau dulu aku terjah blog ubey dan ko..kini ko je blog yang aku tetap bukak walo ko tak salu hapdet..*mcmla aku salu apdet kan?*

hahah

banyak la betul plan ko ni..aku harap ko cemerlang dalam exam ok. aku doakan adik2 aku kat blog ni sume cemerlang *berkat ni ape cikgu doa nih* hehehe..

hurm..satu perkara yang mak and family aku larang..bawa moto..sebab mak aku tahu risiko bawak moto tu..so, aku and adik beradik da bese ber public transpot walo jalan kaki jauh sikit..

hurmm belum berduit nak beli kete..kalau da ade kete sok aku bawak ko pusing cheras. haha *cheras je ek?* tettt..

papai muah muah

m@rksm@n90 berkata...

wei kte nk pinjam duit...
no akaun yer mne??????????
ni yg ak pans ni....
tepon xnk angkt...
npe?
dh ade duit ker..?
klo xnk pinjm xper leh ak bejoli sakan...
lpas bce tetrus call aku paham xxxx???

Catat Ulasan

Pandangan mestilah yang tidak menyentuh sensitiviti .